ایران توافقی که تضمین محور و قابل راستی‌آزمایی باشد را امضا می کند 

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: مذاکرات وین با فراز و فرودها ادامه‌ دارد و تقریبا به یک نقطه ختم‌ می شود و آن این است که ایران با بسته محتوایی و برنامه ای مشخص آمده و این بار پای توافقی را امضا می کند که تضمین محور بوده و راستی باید آزمایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «کاظم صادقی» ظهر امروز ۲۹ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب، گفت: دولتمدان باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و یکی از مسائل ساماندهی به معیشت مردم است که نیاز به برنامه مدون دارد و همچنین حق مسلم مردم ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای را دنبال کنند.

امام جمعه زهکلوت با اشاره به لزوم جهاد تبیین، بیان کرد: یکی از تهدیدهایی که متوجه جهاد تبیین است، متوفق ماندن و به حاشیه رفتن اصل این ماموریت خطیر است، یک نمونه عالی برای انجام جهاد تبیین، دیدار اخیر رهبر انقلاب با تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است.

وی ابراز کرد: این که دیدار رهبر انقلاب در منظر مردم برگزار می شود بدان معنا است که اگر موضوع تخصصی هم باشد مردم باید بدانند این منش رهبر انقلاب است که تلاش کرده تخصصی ترین مسائل اقتصادی را در بین مردم مطرح و فهم مردم را نسبت‌ به مسائل اقتصادی بالا ببرد.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: رهبر انقلاب خودشان روایتگر جنگ اقتصادی شدند که تمام مختصات جنگ را دارد شکست دشمن را اعلام می‌کنند که اگر مسئولان دولتی همراهی بیشتری می کردند آسیب‌های کمتری می دیدم.

خطیب جمعه زهکلوت خاطرنشان کرد: بدون نقشه کلان، تلاش‌ها و حرکت‌ها هم جهت نمی شوند رهبر انقلاب فوری ترین نیاز را داشتن نقشه کلان راهبردی صنعتی‌ و هم چنین مدیریت جامع و متمرکز برای کشور می دانند.

وی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات  منطقه جازموریان است که نیاز به مدیریت جامع و متمرکز  دارند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به سینمای تراز انقلاب اسلامی، اضافه کرد: گام اول در این راه گسترش عدالت و همچنین ظرفیت سازی در بین هنرمندان است که متاسفانه با تصدی و مدیریت غرب‌گرا بر عرصه هنر، استعداد های هنرمندان انقلاب اسلامی‌ به گوشه رانده شده اند.

امام جمعه زهکلوت ابراز کرد: هنرمندانی در وادی لغزش افتاده‌اند عناصری که سابقه درخشانی داشتند اما به دلیل غفلت ها، بی توجهی ها و تنگ نظری های سیاسی از جبهه انقلاب فاصله گرفتند باید از این عناصر حمایت فکری، معنوی و مادی صورت گیرد که منش رهبر انقلاب اسلامي همین است.

وی یادآور شد: مذاکرات وین با فراز و فرودها ادامه‌ دارد و خبرهایی که‌ اين روزها به گوش می‌رسد و تقریبا به یک نقطه ختم‌ می شود و آن این است که ایران با بسته محتوایی و برنامه ای مشخص آمده و این بار پای توافقی را امضا می کند که تضمین محور بوده و راستی باید آزمایی شود.

حجت الاسلام صادقی در خاتمه با بیان این مطلب که حضور يک هیئت صهیونیستی در وین در چند روز اخیر حکایت از یک سناریوی جدید دارد چنان چه آمریکایی ها این سابقه را دارند، اظهار کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی به خصوصی رژیم درمانده صهیونیستی، باید بدانند که‌ اجرای نمایشهای مختلف و بازیگری رنگارنگ آنها‌ با تعویض مهره‌ها و تغییر سناریوها سودی ندارد.

کد خبر 1149286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha