عدالت اجتماعی از لازمه های کشور است/اشرافی گری و ادعای حمایت از محرومان

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون عدالت اجتماعی گفت: عدالت اجتماعی از لازمه‌های کشور برای رضایتمندی و زمینه سازی ظهور امام عصر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز و سخنان معظم له اشاره کرد و اظهارداشت: عدالت اجتماعی و حفظ نظام در مسیر اصلی از جمله تاکیدات ایشان بود.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: عدالت اجتماعی و جهاد تبیین از لازمه‌های کشور برای رضایتمندی و زمینه سازی ظهور امام عصر است که باید در این حوزه سرمایه گذاری کرد و ملت و دولت به وظایف خود بپردازند.

 

وی ادامه داد: دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف برای مردم باید تبیین و نشان داده شود و مانع از تبلیغات مسموم دشمن علیه نظام و ناکارآمدسازی اقدامات بشود.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه در حوزه های علمی، فناری و نظامی پیشرفت های زیادی در این دوران انقلاب انجام شده، خاطرنشان کرد: با خودکفایی و استفاده از نیروهای جوان شاهد پیشرفت های زیادی بوده ایم که در دیگر حوزه ها نیز رقم خواهد خورد.

 

وی به پیشرفت در نظام پزشکی و هسته ای یادآورشد: یکی از عرصه های موثر و کارآمد در همین پیشرفت های علمی بوده که باور آن برای دشمن سخت و همواره آن را انگار می کند.

 

*مغایرت اشرافی گری و ادعای حمایت از محرومان

امام جمعه موقت اصفهان به ادعای برخی اشاره کرد و اذعان داشت: اشرافی گری و ادعای حمایت از محرومان مغایرت دارد ولی افراد کاخ نشین مدعی حمایت از مظلومان و حفظ نظام دارند که چنین چیزی با انقلابی گری سازگار نیست.

 

وی ادامه داد: همین افراد از نام انقلاب سو استفاده کرده و الان مدعی انحراف از مسیر نظام و مشکلاتی از این قبیل هستند و بهترین زندگی اشرافی گرایانه ای را برای خود رقم زده اند.

حجت الاسلام میردامادی تسلیم استکبار جهانی شدن را نمی توان مدافع نظام دانست و خاطرنشان کرد: چنین ادعاهایی از افراد پذیرفته نیست و دلسوزان نظام،به نام انقلاب اهداف خود را محقق نمی سازند.

 

کد خبر 1149300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha