برخی با گسترش ناهنجاری ها درآمدزایی می کنند/ضرورت تولید محتوا فرهنگی

آقایی گفت: برخی با گسترش ناهنجاری ها در شبکه های فضای مجازی برای درآمدزایی می کنند و به زندگی افراد جامعه لحظه می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد حسین آقایی« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به گسترش فضای مجازی در زندگی مردم و استفاده دشمن برای توطئه و تخریب و انحراف اظهارداشت: فضای مجازی مجازی فرصت های زیادی را ایجاد کرده اما وسیله ای نیز برای اغفال و فریب افراد ناآگاه به ویژه جوانان و نوجوانان نیز بوده است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان افزود: در دوران کرونا که مدارس تعطیل و قرنطینه خانگی اعمال و تقویت ارتباط مردم با شبکه های اجتماعی، فرصت برای افراد خاص و شاخ های شبکه های اجتماعی ایجاد شد تا آنان با گسترش ناهنجاری ها در شبکه های فضای مجازی برای درآمدزایی می کنند و به زندگی افراد جامعه لطمه می زنند.

 

وی ادامه داد: آنان با گسترش رفتارهای غلط و ناهنجاری ها در شبکه های اجتماعی مقبولیت و چهره از خود ساختند و برای زندگی شخصی خود منفعت سازی کردند.

معاون دادگستری کل استان اصفهان با اشاره به روابط نامتعارف و غلط بین زن و مردم و دختر و پسر در فضای مجازی گفت: این روابط غلط زیاد شده و حتی مشکلاتی نیز برای افراد دارای همسر و فرزند ایجاد کرده است و همین بی تفاوتی و عادی سازی ها باعث ترویج فساد شده است.

 

وی از خانواده ها خواست تا با دقت بیشتری مسائل مربوط به فضای مجازی را به فرزندان خود بیاموزند که آنان طعمه افراد سودجو متخلف نشوند که به زندگی و مسائل شخصی آنان صدمه بزنند.

 

*ضرورت تولید محتوا فرهنگی

 

معاون قضایی دادگستری کل استان اصفهان با اشاره به اینکه به بهانه ازدواج، شغل و کمک به پیشرفت افراد طعمه خواسته ها و تمایلات مجرمین می شوند، تصریح کرد: کار در فضای مجازی نیازمند اطلاعات و دانش و مهارت است که باید در این حوزه سرمایه گذاری انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و ارتباط پیوسته با شبکه های اجتماعی، تولید محتوای فرهنگی و آموزشی برای مردم لازم است و در این باره افراد صاحب فکر و اندیشه نقش خود را ایفا کنند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن از غفلت متولیان حوزه فرهنگی و خانواده ها برای رسیدن به اهداف خود برای رسیدن به اهداف خود و تفکرات غلط مثل جشن طلاق، ازدواج سفید و روابط نامشروع استفاده می کند.

کد خبر 1149304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha