سود سهام عدالت اواخر اسفند ماه پرداخت می شود

لزگی گفت: سود سهام عدالت از اواخر اسفند ماه به حساب دارندگان این سهام واریز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فهیمه لزگی» شب گذشته (جمعه 29 بهمن) در گفتگوی خبری شبکه قزوین در خصوص پرداخت سود سهام عدالت بیان کرد: کسانی که سهام عدالت دارند از اواخر اسفند ماه سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 99 را دریافت می کنند.

 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین ادامه داد: کسانی که در سال 98 حساب شان به دلایلی مشکل داشت و نتوانستند سود دریافت کنند، می توانند با وارد کردن شماره شبا معتبر در سامانه سجام یا سایت سهام عدالت سودشان را دریافت کنند.

 

وی عنوان کرد: سود سهام عدالت سال 99 برای کسانی که ارزش سهام اولیه آنها 532 هزار تومان است مبلغ 550 هزار تومان بوده و برای کسانی که ارزش سهام شان یک میلیون تومان است یعنی کسانی که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند نزدیک یک میلیون تومان سود سهام عدالت واریز می شود.

 

لزگی خاطر نشان کرد: افرادی که روش مستقیم سهام داری را انتخاب کرده و سهام خود را نفروخته اند، سود سهام عدالت به شماره حساب خودشان که در سامانه سجام و سایت سهام عدالت وارد کرده اند، واریز می شود ولی کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، آنها هم اگر تا اوایل اسفند نسبت به فروش سهام خود اقدام نکرده اند سود سهام عدالت به حساب خودشان واریز می شود.

 

گفتنی است 767 هزار نفر در استان قزوین سهام عدالت دارند.

 

کد خبر 1149370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha