برگزاری جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت

سلطانی از برگزاری جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت در بخش‌های مختلف هنری خبر داد.

محمدمهدی سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره فراخوان شده که در بخش‌های هنرهای تجسمی، ادبی، فیلم، موسیقی و هنرهای نمایشی، دیجیتال، خبر و رسانه، ایده‌ها و تجارب نوآورانه و آموزش پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.
 

دبیر جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت در قم بیان داشت: این جشنواره به همت وزارت بهداشت و در پی معرفی مشارکت‌های اجتماعی بعد از اپیدمی کرونا برگزار می‌شود.


وی ابراز داشت: این جشنواره قرار است در هفت محور، کار داوطلبی، مشارکت اجتماعی و کرونا، مشارکت اجتماعی افراد شاخص، موانع موجود در جلب مشارکت‌های عمومی، سبک زندگی سالم و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مشارکت اجتماعی از منظر دین، معنویت و اخلاق و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی برگزار شود.


سلطانی با اشاره به بخش هنرهای تجسمی جشنواره گفت: این بخش شامل قالب‌های نقاشی، طراحی، کاریکاتور، پوستر، خطاطی، عکس، مجموعه عکس، پی نما، محصولات تبلیغاتی و اینفوگرافی است.


وی افزود: بخش ادبی شامل شعر (کلاسیک، نو، طنز)، ترانه، داستان، داستان کوتاه و مقاله ادبی خواهد بود و در بخش هنری نیز در قالب‌های فیلم‌نامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی، تیزر و نماهنگ، تئاتر (تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، تله‌تئاتر، نمایشنامه)، پادکست، گیم و موشن‌گرافی آثار پذیرفته می‌شود.


دبیر جشنواره ملی مشارکت اجتماعی سلامت در قم گفت: در بخش خبری آثار شامل خبر، گزارش، مقاله و مصاحبه می‌شود.


وی گفت: آخرین‌مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به نخستین جشنواره مشارکت اجتماعی سلامت ۱۵ اسفندماه امسال است و تاریخ برگزاری جشنواره ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال آینده در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهد بود.
 

سلطانی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت https://www.festivalsph.ir/fa/ اقدام به ثبت‌نام و ارسال اثر کنند.

کد خبر 1149384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha