رایگان شدن قبوض مددجویان کمیته امداد فارس با حمایت دولت سیزدهم

بذرافشان گفت: با حمایت دولت سیزدهم از مددجویان کمیته امداد، تمامی قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد فارس بر اساس الگوی مصرف رایگان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان» امروز (شنبه 30 بهمن) از رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات خوب و ارزنده دولت سیزدهم توجه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی بوده است و تمامی قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد فارس بر اساس الگوی مصرف رایگان می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: بدین ترتیب، مددجویانی که الگوی مصرف برق، آب و گاز را رعایت کنند از معافیت پرداخت بهای قبض های مصرفی خود بهره مند خواهند.

 

وی اضافه کرد: تاکنون به صورت خوداظهاری در سامانه 40 هزار و 118 اشتراک برق، 30 هزار و 64 اشتراک آب و 30 هزار و 900 اشتراک گاز مددجویان در استان به ثبت رسیده که پس از تایید توسط مددکار به صورت محرمانه و در 2 نوبت به اداره های برق، آب و گاز ارسال خواهد شد.

 

بذرافشان عنوان کرد: این اقدام علاوه به کمک به مصرف بهینه این منابع، موجب خواهد شد تا خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فارس نیز ضمن رعایت الگوی مصرف از پرداخت معاف شوند.

 

وی اعلام کرد: مددجویان کمیته امداد فارس می توانند برای برخورداری از این طرح، شماره اشتراک کنتور خود را در سامانه «سها» به نشانی soha.emdad.ir  و از طریق درگاه ثبت انشعابات ثبت کنند.

 

کد خبر 1149450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha