رسیدن به تمدن نوین اسلامی در سایه وحدت امت اقوام و مذاهب امکان پذیر است

حجت الاسلام دیلم گفت: بدون شک اعتلای ایران عزیز و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در سایه وحدت امت اقوام و مذاهب امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در پیام تقدیر به استاندار که به منظور انتصاب نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب صورت گرفت، پیام ضمن تبریک ماه مبارک رجب و میلاد فرخنده و مسعود امیرالمومنین حضرت علی(ع) به دکتر زنگانه استاندار گلستان، گفت: از نگاه بلند تقریبی حضرتعالی در انتصاب نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب استان گلستان در جایگاه معاونت استاندار و فرمانداران شهرستانها، کمال تقدیر وتشکر را دارم.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، بدون شک اعتلای ایران عزیز و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در سایه وحدت امت اقوام و مذاهب امکان پذیر است، تصریح کرد: به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهمترین وسیله ملت ما برای مقابله با تحریک ها و توطئه هاست.

 

وی افزود: امید است در سایه عنایات حق تعالی و توجهات حضرات معصومین (علیهم السلام) توفیقات روزافزون دولت مردمی و انقلابی را با تدابیر و اقدامات ارزنده رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی در راستای خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران شاهد باشیم.

 

کد خبر 1149456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha