نقشه کرونایی استان کاملا قرمز شد

جمالیان گفت: نقشه کرونایی استان مرکزی شنبه ۳۰ بهمن قرمز شد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی از قرمز شدن نقشه کرونایی استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در
جدیدترین رنگ بندی نقشه ی کرونایی شهرستان های استان اعلام شد که تمام شهرستان های به رنگ قرمز نشان داده شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه هر ۱۲ شهرستان اراک، آشتیان، تفرش، خمین، خنداب، دلیجان، ساوه، شازند، فراهان، کمیجان، زرندیه و محلات به رنگ قرمز درآمده افزود: دیگر هیچ شهرستانی به رنگ نارنجی،زرد و آبی در استان وجود ندارد.


وی با بیان اینکه آرام آرام  در حال نزدیک شدن به روزهای سخت تر سویه ی اُمیکرون هستیم، ادامه داد: از همه ی هم استانی های عزیز تقاضا داریم توصیه ها و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنند.


این مقام مسئول با بیان اینکه پیش بینی می کنیم موج ششم تا دهه اول اسفند به طول انجامد، خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی ها و شرایط موجود قله ی این پیک نیز دهم اسفند ماه باشد و پس از آن آمارها کاهشی شوند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت : با توجه به ابتلای بالای کودکان در این موج و کمبود زیرساخت های درمانی کودکان و البته خستگی و فرسودگی کادر بهداشت و درمان،از هموطنان به خصوص والدین می خواهیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین تکمیل واکسیناسیون کوشا باشند.

کد خبر 1149491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha