اجرای طرح رسیدگی به  محرومین  در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار

مومنی از اجرای طرح رسیدگی به نیازمندان و محرومین به ویژه در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار خبر داد.

 «مجید مومنی» با اشاره به اجرای طرح 2020 به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: رسیدگی به نیازمندان و محرومین به ویژه در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار از اولویت هایی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و کمیته امداد در این راستا برنامه های خوبی را اجرا می کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در این مناطق بیان کرد: انجام اقدامات فرهنگی با زیر بنای دین باوری از رویکردهای طرح ۲۰۲۰است که با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران و سازمان های مختلف انجام می شود.


وی با بیان اینکه در  راستای اجرای طرح ۲۰۲۰،  ۲۰۲۰ محله محروم در کشور شناسایی شده است، ادامه داد: کمیته امداد به عنوان هماهنگ کننده امور اقدام می کندو همه سازمانها و نهادهای عضو این طرح با هم برای انجام فعالیت های فرهنگی کمک می کنند.

مومنی در ادامه با بیان اینکه  در این طرح با هم افزایی سازمانهای عضو و با کمک مردم،خیران و معتمدان اقدامات لازم برای توانمندی اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی محلات انجام می شود، ادامه داد: امید است با انجام این فعالیت ها بتوانیم گام های مؤثرتری در راستای فرهنگ سازی و ایجاد فضای فرهنگی و معنوی در همه نقاط استان به ویژه نقاط کم برخوردار برداریم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی اضافه کرد:  در راستای اجرای این طرح تعداد ۳۱۸ نقطه از محلات به منظور شناسایی و ساماندهی به کمیته امداد واگذار شده است.


وی با بیان اینکه مردم نهادی و خدمت محوری از موارد اصلی و مهم در این طرح است، اضافه کرد:برجسته نمودن نقش جوانان،ایجاد توسعه کسب و کار محله و اقدامات فرهنگی از رویکردهای این طرح است.


وی خاطر نشان : شناسایی میدانی نیازمندان،ارائه خدمات حمایتی با اولویت اقدامات فرهنگی با زیر بنای دین باوری از اهداف این طرح است‌. مومنی گفت:مردم استان مرکزی همواره در امورات خیر و احسان پیشقدم هستند و امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها اقدامات موثری در اجرای این طرح انجام شود.

 

کد خبر 1149497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha