کلنگ احداث بزرگترین مسجد تبریز به زمین زده شد

بررگترین مسجد تبریز به نام خیر تبریزی«عظیم زاده» در مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع و با زیر بنایی بیش از ۲۵ هزارمتر مربع با هزینه احد عظیم زاده، کارآفربن برتر کشور احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «احد عظیم زاده» خیر و بانی احداث بزرگترین‌ مسجد تبریز در مراسم کلنگ زنی این پروژه دینی و فرهنگی که با حضور امام جمعه تبریز همراه بود، اظهار داشت: این مسجد در مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع و با زیر بنایی بیش از ۲۵ هزارمتر مربع احداث می شود. 

وی خاطزنشان کرد: تبریز دارای مساجد بزرگ متعددی می باشد اما به لحاظ اینکه مجموعه ای کامل متشکل از پارکینگ، رستوران، قرائت خانه و مجتمع فرهنگی کمبود داشتیم.

عظیم زاده افزود: اساس کار بر این مبنا است که بتوانیم مجموعه ای کامل برای برگزاری مراسمات و مناسبات فرهنگی مذهبی در شرایطی که برای سایر همشهریان ایجاد مزاحمت نداشته باشیم ، احداث نماییم.  

این خیر نیک اندیش ادامه داد: هزینه ای بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه برآورد شده است که تمام این مبلغ را بنده به تنهایی پرداخت خواهم کرد. 

وی اضافه کرد: ساخت مسجد یکی از امور خیریه و باقیات الصالحات است از این رو بزرگترین مسجد تبریز به نام بنده حقیر نامگذاری شده است هدیه ای در حق پدر و مادر و فرزند مرحومم می باشد.

کد خبر 1149508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha