احیای کارخانه ها با رویکر اشتغال و تولید دنبال می شود

دکتر گودرزی، تولید و اشتغال را نیاز اساسی جامعه خواند و گفت: احیای کارخانه های دورود با رویکرد اشتغال و تولید دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« دکتر حسین گودرزی»، امروز(30بهمن) در دیدار با  مجمع طلاب دورودی مقیم قم اظهارداشت: مجلس اقدامات اساسی در اصلاح ریل گذاری انجام داده است و بخصوص در تنظیم بودجه سال۱۴۰۱ تلاش های ارزشمندی انجام داده، به زودی با تصویب در صحن علنی به نتیجه خواهد رسید.

 

نماینده مردم شهرستان دورود و ازنا با اشاره مذاکرات برجامی، افزود: مجلس با دقت پیگیر روند مذاکرات بوده و گزارش اخیر وزیر خارجه در این زمینه را امیدوارکننده دانست.

 

وی گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در زمینه های مختلف را به روحانیون دورودی ارائه داد و گفت: نسبت به طرح هایی از قبیل جاده ازنا به اراک و کمربندی شهر دورود پیگیری شد که به وضع پیمانکاران این پروژها سامان داده شده و برای تامین بودجه دولت حمایت خوبی داشته و بخصوص در سفر ریاست جمهوری اعتبار مناسبی برای اجرای آنها در نظر گرفته شده است.

 

دکتر گودرزی در ادامه به مراحل شروع بیمارستان دورود و مشکلات پیش آمده در جانمائی محل احداث آن اشاره کرد و بیان داشت:  پیگیر هستیم که موانع شروع عملیات اجرائی پروژه بر طرف و این نیاز درمانی مردم به زودی تحقق یابد.

 

وی با ارائه گزارشی از وضعیت کارخانه سیمان و فارسیت دورود، گفت: توسعه و ترمیم کارخانجات تولیدی منطقه به خصوص سیمان و فارسیت با رویکرد اشتغال و تولید با جدیت پیگیری خواهد شد.

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مسائل دینی و فرهنگی، اعلام امادگی کرد از هیچ کوششی در این زمین دریغ نخواهد شد.

 

گفتنی است، مجمع طلاب و فضلای دورودی مقیم قم با حدود سه ده سابقه فعالیت از تشکل هائی روحانیت لرستانی است که در زمینه دینی و فرهنگی فعال است و در عرصه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری مطالبات مردم نقش آفرین است.

کد خبر 1149662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha