شهید سلیمانی از مکتب اهل بیت (ع) تفسیری جدید و قابل اجرا در عصر حاضر ارائه داد

حجت الاسلام ایمانی پور با بیان اینکه شهید سلیمانی از مکتب اهل بیت (ع) تفسیری جدید و قابل اجرا در عصر حاضر ارائه داد، گفت: اطاعت مطلق از ولایت (ولایت ولی فقیه) عنوان اصلی ترین و اساسی ترین ویژگی های مکتب سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مراسم افتتاح سومین کنفرانس بین المللی «مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی» با بیان اینکه شهید سرلشکر قاسم سلیمانی با برخورداری از شخصیتی بی‌نظیر و چند وجهی، از معدود شخصیت‌های تاثیرگذار در تاریخ معاصر بشر بود که موفق شد مکتب و فرهنگی را پایه گذاری کند، گفت: وی را بحق «سردار قلب ها» نامیده اند چرا که وی از این مکتب اهل بیت (ع) تفسیری جدید و قابل اجرا در عصر حاضر ارائه داد.

 

حجت الاسلام ایمانی پور از اطاعت مطلق از ولایت (ولایت ولی فقیه) به عنوان اصلی ترین و اساسی ترین ویژگی های مکتب سلیمانی یاد کرد.

 

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه در جهان کنونی، صلح و امنیت به شدت در معرض خطر و تهدید قرار گرفته اند، گفت: مبارزات شهید سلیمانی در غرب آسیا و حمایت او از اقوام و پیروان مذاهب مختلف ثابت کرد که او صلح را برای همه و همه جا لازم می داند.

کد خبر 1149694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha