اقدامات بی نظیر و گسترده بچه های مسجدی در ایام کرونا بی بدیل است

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: تلاش ها و پشت کار بچه های کانونی در سالی که گذشت و در سالی که در حال گذشتن است واقعاً بی بدیل است.

«حجت الاسلام اباذر بیگی»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: تلاش ها و پشت کار بچه های کانونی در سالی که گذشت و در سالی که در حال گذشتن است، واقعاً بی بدیل بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: اقدامات بی نظیر و گسترده بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری در مهار بیماری کرونا و نیز کمک های مومنانه زمینه‌ساز ترسیم افقی روشن این مجموعه است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که این ویروس در اقتصاد و معیشت مردم به وجود آورد، برنامه های مسجدی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مساوات و کمک‌های مومنانه وارد میدان شدند و با رصد و رسیدگی به محرومان توانستند تا حدودی کمک حال مردم باشند.

 

این مسوول خاطر نشان کرد: بچه های مسجدی سال گذشته اجازه ندادند هیچ یک از مناسک عبادی و مذهبی تعطیل شود و همه را در فضای مجازی به بهترین شکل ممکن دنبال کردند و برای حضور مردم در این فضا نیز از هیچ کوششی دریغ نکردند که جا دارد از تمامی آنها تشکر و قدردانی کنم.

 

بیگی گفت: می توانیم به جرعت بگوییم که مدیران کانون ها، تک‌تک خانواده‌های نیازمند محله خود را به خوبی می‌شناسند و کانون های مساجد در این روزهای سخت احساس تکلیف کردند و آستین های همت خود را بالا زدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی تصریح کرد: برگزاری کلاس های قرآن مجازی، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری مجازی ویژه خانواده ها در ایام کرونا کارهای بسیار بزرگی بودند که در این کانون ها به فعلیت رسید.

 

 وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد در کل کشور همچون دانه های تسبیح به هم متصل شدند و توانستند در سالی که گذشت فعالیت های بزرگی را به فعلیت برساندند.

کد خبر 1149775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha