طرح فرهنگی هنری «وارثین» در مساجد ۲ محله کم‌برخوردار ارومیه برگزار می شود

احد هوشمند گفت: طرح فرهنگی هنری «وارثین» در مساجد ۲ محله کم‌برخوردار «علی‌آباد» و «حسین‌آباد» ارومیه در قالب دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

«احد هوشمند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: طرح فرهنگی هنری «وارثین» در مساجد ۲ محله کم‌برخوردار ارومیه در قالب دوره‌های آموزشی برگزار می شود.

 

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: در قالب این طرح، دوره های آموزشی بازیگری تئاتر و طراحی و نقاشی برای هنرجویان نوجوان دختر و پسر در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) منطقه حسین آباد و مسجد امام جواد (ع) منطقه علی آباد ارومیه درحال برگزاری است.

 

وی اضافه کرد: درحال حاضر ۶۵ نفر از هنرجویان نوجوان در این مناطق در حال یادگیری رشته هنری مورد علاقه خود هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه این کلاس های آموزشی با حضور اساتید مجرب و و کارآزموده برگزار می شود، گفت: هنرجویان در این کلاس های هنری با اصول و مفاهیم اولیه رشته مورد علاقه خود آشنا می شوند.

 

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اهداف اجرای طرح فرهنگی هنری «وارثین» در مناطق کم‌برخوردار ارومیه، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف شناسایی استعدادهای هنری، آشنایی هنرجویان در این مناطق با رشته های مختلف هنری و تبدیل مساجد به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی در محلات ارومیه برگزار می شود.

کد خبر 1149794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha