تعطیلی مدارس آسیب های اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی به دنبال خواهد داشت

شوشتری گفت:تعطیلی مدارس به شکل کلی آسیب های اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت و باید با زمینه سازی مناسب به دنبال این باشیم که ضمن حفظ سلامت دانش آموزان زمینه دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را نیز فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر شوشتری» در جمع خبرنگاران درباره مصوبه جدید ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص چگونگی فعالیت مدارس سراسر استان تصریح کرد: براساس مصوبه‌ی ستاد استانی مقابله باکرونا از روز سه شنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۰ پایه های نهم و دوازدهم و همچنین تمامی پایه های تحصیلی مدارس روستایی و عشایری در تمامی رنگ بندی های اعلام شده به لحاظ شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مجاز به برگزاری حضوری کلاس های درسی خواهند بود.

 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود:شرایط بازگشایی و الزاماتی که براساس دستورالعمل های ابلاغی باید در مدارس رعایت شود به مدیران مراکز آموزشی ابلاغ خواهدشد و نظارت های سخت گیرانه ای در خصوص رعایت این پروتکل ها صورت می‌گیرد.

 

وی اظهار داشت: علاوه بر این دو پایه ی تحصیلی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، از هفته گذشته کارگاه های دروس عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

 

شوشتری با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش استان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان گفت: نباید فراموش کنیم که تعطیلی مدارس به شکل کلی آسیب های اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت و باید با زمینه سازی مناسب به دنبال این باشیم که ضمن حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران، زمینه  دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را نیز فراهم کنیم.

کد خبر 1149832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha