۱۵ اسفند؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نامه نویسی استانی انتظار

نوریان گفت: ۱۵ اسفند ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نامه نویسی استانی انتظار است و از همه علاقمندان حوزه فیلم نامه نویسی دعوت می شود تا در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

«سعید نوریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 15 اسفند ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نامه نویسی استانی انتظار است و از همه علاقمندان حوزه فیلم نامه نویسی دعوت می شود تا در این جشنواره حضور فعال داشته باشند.

 

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و تعمیق محبت به حضرت ولیعصر (عج) و نیز تولید محتوای سینمایی با محوریت انتظار است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: انتظار و فرهنگی مهدویت، مهدویت، انتظار فرج و تاثر آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب مهدوی، چله وصال، توسل و دعا و ارتباط قلبی و روحی با حضرت ولیعصر (عج)، فرهنگ انتظار و معارف مهدوی در اجتماع و خانواده، جمکران و حال و هوای زیارت معنوی، انتظار و دعای فرج، انتظار و دوران کرونا از جمله محورهای این جشنواره است.

 

نوریان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت مجازی از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره تلفن همراه 09146272969 ارسال کنند.

 

وی اعلام داشت: به 5 نفر از برگزیدگان نهایی جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

 

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: متاسفانه به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1149840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha