انتشار سی‌ و دومین شماره گاهنامه «ققنوس» در روزهای پایانی سال

کامرانی گفت: سی‌ و دومین شماره گاهنامه «ققنوس» در روزهای پایانی امسال در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 1 اسفند) از انتشار سی‌ و دومین شماره گاهنامه «ققنوس» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سی‌ و دومین شماره گاهنامه «ققنوس» در روزهای پایانی امسال در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس منتشر شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: 17 سال است که گاهنامه «ققنوس» در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به چاپ می ‌رسد و هیئت تحریریه این گاهنامه در مرکز فرهنگی هنری آباده فعالیت می‌ کند.

 

وی اضافه کرد: گاهنامه «ققنوس»، مجله ویژه کودکان و نوجوانان است و «الهام رستمی»، مربی ادبی مرکز آباده سر دبیری آن را بر عهده دارد و در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری فارس و کانون ‌های کشور به دست کودکان و نوجوانان می ‌رسد.

 

کامرانی اعلام کرد: بهشت را در دستان خود گرفته ‌ایم، ققنوس‌ ها خواب ‌های خاکستری می‌ بینند، پازیریک، حتما کسی دارد پشت سرم حرف می ‌زند، یک فنجان کتاب، اختراعات اتفاقی و فارس ‌شناسی و بخش ‌هایی از سی ‌و دومین شماره گاهنامه «ققنوس» هستند.

 

کد خبر 1149858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha