اجرای احکام آزادسازی تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه های فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: اجرای احکام آزادسازی تصرفات غیرقانونی انجام شده از اراضی ملی و طبیعی و حریم رودخانه های استان فارس از اولویت های دستگاه قضائی استان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی» امروز (یکشنبه 1 اسفند) از تخریب مجتمع های تفریحی حاشیه رودخانه ها در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال، 11 مجتمع  تفریحی حاشیه رودخانه ها در استان فارس تخریب خواهند شد.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: این اقدام که با هدف آزادی حریم رودخانه ها به انجام می رسد در راستای اجرای قانون و صیانت از حقوق عامه است و 11 مجتمع تفریحی در حریم رودخانه ها که برخی متعلق به نهادها و سازمان های دولتی در استان فارس است تا انتهای امسال تخریب می شوند.

 

وی اضافه کرد: اجرای احکام آزاد سازی تصرفات غیرقانونی انجام شده از اراضی ملی و طبیعی و حریم رودخانه های استان فارس از اولویت های دستگاه قضائی استان فارس است.

 

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: در هفته جاری جلسه ای با نهادهای متولی برگزار شد و موضوع آزاد سازی حریم رودخانه ها در دستور کار قرار گرفته است و تخریب مستحدثات 11  مجتمع تفریحی که برخی مربوط به نهادها و ادارات دولتی استان است در اولویت اجرا قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: از 21 هکتار از اراضی حاشیه ای، بستر و حریم رودخانه ها در فارس طی یک سال اخیر رفع تصرف شده و برای 264 پرونده در این خصوص رای صادر و اجرا شده است و در این رفع تصرفات هفت هکتار مربوط به داراب و پنج هکتار مربوط به شهرستان شیراز است.

 

کد خبر 1149876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha