حجت‌ الاسلام «تحملی» دبیر اقامه نماز و مهدویت کانون پرورش فکری فارس شد

کامرانی گفت: حجت‌ الاسلام «محسن تحملی» به عنوان دبیر اقامه نماز و مهدویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 1 اسفند) از معرفی دبیر ستاد اقامه نماز و مهدویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: طی مراسمی که با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد، حجت‌ الاسلام «محسن تحملی» به عنوان دبیر اقامه نماز و مهدویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، معرفی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: از «منصور امینی»، معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس که سال‌ ها به عنوان دبیر اقامه نماز فعالیت کرده بود در این مراسم تقدیر شد و حکم حجت ‌الاسلام «تحملی» که به عنوان مربی و امام جماعت سال‌ هاست در کانون پرورش فکری فارس فعالیت می‌ کند در سمت جدید، اهدا شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با انتصاب حجت ‌الاسلام «تحملی» به عنوان دبیر اقامه نماز و مهدویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس شاهد عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سوق به سوی جامعه مهدوی و بسط و گسترش فرهنگ غنی نماز باشیم.

کد خبر 1149886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha