نشان واره برگزیده کنگره شهدای استان اردبیل ۵ اسفندماه رونمایی می شود

بحرالعلومی گفت: مرحله نهایی داوری نشان واره برگزیده کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل به اتمام رسیده و این نشان واره روز ۵ اسفندماه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله نهایی داوری نشان واره برگزیده کنگره 3400 شهید استان اردبیل به اتمام رسیده و این نشان واره روز 5 اسفندماه همزمان با یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در حسینیه ثارالله به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دوران دفاع مقدس دوران طلایی همدلی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و وحدت و انسجام بود که باید این فرهنگی همچنان در جامعه جاری و ساری باشد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: کنگره 3400 شهید استان اردبیل گام بزرگی برای نشان دادن افتخار آفرینی شهدای این استان در دوران دفاع مقدس است و باید با شکوه و جلال بیشتری برپا شود.

 

بحرالعلومی ادامه داد: 66 اثر هنری توسط 35 هنرمند از 8 استان به دبیرخانه فراخوان نشان واره ارسال شد که پس از پایان مهلت ارسال آثار مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت و 11 اثر انتخابی به مرحله نهایی راه یافته اند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همدلی هنرمندان کشور در این فراخوان، تاکید کرد: ارسال آثار برجسته توسط هنرمندان متعهد نشان داد که شهدا حق بزرگی بر گردن اهلی هنر نیز دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: امیدواریم با گام که در راه برگزاری این کنگره عظیم استانی برداشته شده بتوانیم دین خود را به شهدای استان ادا کنیم و در راه اعتلای شهدا قدم های اساسی برداریم.

 

کد خبر 1149897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha