تأکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر برجسته سازی بُعد مردمی برنامه های نیمه شعبان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر برجسته سازی بُعد مردمی برنامه های نیمه شعبان، گفت: برنامه ها باید مشخص بوده و هم گرایی و هماهنگی بین دستگاه ها وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» ظهر امروز (۱ اسفند ماه) در نشست ستاد جشن های نیمه شعبان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین راهبردها و برنامه‌ها در حوزه فرهنگ و هنر، توجه به بُعد فرهنگی و هنری سیره ائمه معصوم علیهم السلام و برنامه‌های فرهنگی و هنری در تراز انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به عنوان راهبر وظیفه داریم در راستای تعظیم و تکریم شعائر دینی گام برداریم.

 

وی آغاز فعالیت دوران مدیریت خود را همزمان با میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیمه شعبان به فال نیک گرفت و افزود: در این ایام برنامه های مختلفی از طرف ادارات شهرستان ها برگزار می شود و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

 

درخشان ضمن تأکید بر برجسته سازی بُعد مردمی برنامه های نیمه شعبان و همچنین سایر برنامه های فرهنگی با همکاری مردم و تعامل با سایر دستگاه ها، خاطرنشان کرد: برنامه ها باید مشخص بوده و هم گرایی و هماهنگی بین دستگاه ها وجود داشته باشد تا خدای ناکرده شاهد موازی‌کاری در این زمینه نباشیم.

 

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید مجدد بر اجرای برنامه های فرهنگی هنری با محوریت مردم، یادآور شد: به مناسبت گرامی داشت نیمه شعبان «عصر شعر انتظار» در مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقه فرهنگی هنری با موضوع «مهدویت» با همکاری صدا و سیما را مورد تاکید قرار داد و گفت: با برگزاری نشست های مختلف، برنامه های فرهنگی و هنری در ایام نیمه شعبان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1149954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha