ایجاد اشتغال از برنامه های مهم و اولویت دار دولت است/ کارها را باید به مردم واگذار کرد

دهنوی ایجاد اشتغال را یکی از مهم ترین و اولویت دارترین برنامه های دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد دهنوی» امروز (یکشنبه ۱ اسفند) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ایجاد اشتغال را یکی از اولویت ها و برنامه های مهم دولت سیزدهم برشمرد و اظهارکرد: یکی از مواردی که رئیس جمهور در حکم استانداران و سایر منصوبین مورد تاکید قرار داده، موضوع اشتغال است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بر هم افزایی دستگاه های اجرایی برای ایجاد فرصت های شعلی جدید تاکید کرد و گفت: زیست و بوم اشتغال استان با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی شکل خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال باید مهم ترین دغدغه دستگاه های اجرایی باشد، افزود: تا پایان سال سهم و برنامه دستگاه های اجرایی را ور حوزه اشتغال مشخص و ابلاغ خواهیم کرد.

 

دهنوی با بیان اینکه صرف پرداخت تسهیلات به ایجاد شغل منجر نمی شود، ادامه داد: اگر قرار بود با پرداخت تسهیلات مشکل بیکاری حل شود بنابرایت با حجم تسهیلاتی که در سال های اخیر پرداخت شده باید این مسئله حل می شد اما اینگونه نیست و می بینیم اشتغال همچنان یکی از مطالبات اصلی مردم است.

 

وی با بیان اینکه ۴۷ درصد جمعیت استان ساکن روستاها هستند، گفت: باید به الگوی پیشرفت روستامحور برای ایجاد اشتغال، بهبود معیشت و توسعه اقتصادی توجه کنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: واگذاری کار مردم به خود مردپ در قالب تعاونی ها از جمله موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کرد و بستر را برای واگذاری کار مردم به خودشان فراهم کنیم.

 

کد خبر 1149993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha