توسعه شهرستان گلوگاه نیازمند اجماع

داودی گفت: برای توسعه شهرستان گلوگاه نیازمند اجماع هستیم و باید از توان تمام مردم و شهروندان گلوگاه به دور از اصول گرا یا اصلاح طلب بودن برای توسعه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، « مهدی داودی » شامگاه یکشنبه ( اول اسفند) در آیین تکریم و معارفه فرماندار گلوگاه اظهار کرد: شهرستان گلوگاه دارای مردانی سخت کوش، جسور، مهربان و پابه کار است که باید از این ظرفیت نیروی انسانی توانمند برای توسعه استفاده کرد که در این بخش در کنار فراهم کردن زیر ساخت ها از توان نیروی انسانی توانمند و ماهر استقبال می شود.

 

فرماندار جدید شهرستان گلوگاه افزود: برخی مشکلات زیرساختی در گلوگاه وجود دارد که باید با اجماع برای برطرف کردن مشکلات تلاش کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه اجماع‌سازی نیروها مهمترین دغدغه من در گلوگاه است، خاطر نشان کرد: من فرماندار نیروهای اصلاح طلب و یا اصولگرا نیستم و فرماندار همه مردم شهرستان گلوگاه هستم و از توانمندی همه افراد توانمند و اهل فکر و ایده برای رفع مشکلات استفاده می کنم.

 

داودی گفت: برای توسعه شهرستان گلوگاه نیازمند اجماع هستیم و باید از توان تمام مردم و شهروندان گلوگاه به دور از اصول گرا یا اصلاح طلب بودن برای توسعه استفاده کرد.

 

فرماندار گلوگاه افزود: شناسایی و جذب نیروهای نخبه برای تدوین برنامه توسعه شهرستان از دیگر برنامه های من است و همچنین و هدایت دستگاهها برای ایجاد زیرساخت جهش تولید مسکن برنامه مهمی است که اجرایی خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف کردن اراضی کشاورزی و ملی و اینکه مالکان بدانند مالک هستند و یا نه و معارضات و تداخلات برطرف شود از مطالبات مهم ما در گلوگاه است؛ یادآور شد: استفاده از ظرفیت سمن ها برای توسعه شهرستان و خدمات‌رسانی به مردم برنامه دیگری است که با اجماع و همراهی مردم میسر خواهد شد.

کد خبر 1150062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha