باید جنبه مردمی جشن های نیمه شعبان حفظ شود

حجت الاسلام افتخاری ضمن تاکید بر این که جشن های این ایام باید جنبه های مردمی آن حفظ شود، افزود: برنامه ها و فعالیت هایی که در ایام نیمه شعبان قرار است برگزار شود، باید اثرگذاری و ماندگاری لازم را نیز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» امروز (۱ اسفند ماه) در نشست ستاد جشن های نیمه شعبان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عصاره آرزوی همه انبیا و اولیای الهی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اهمیت جشن های نیمه شعبان را یک ضرورت دانست و گفت: باید فعالیت هایی در این ایام انجام داد که جنبه معرفتی و تبلیغاتی آنها مد نظر باشد.

 

وی ضمن تاکید بر این که جشن های این ایام باید جنبه های مردمی آن حفظ شود، افزود: برنامه ها و فعالیت هایی که در ایام نیمه شعبان قرار است برگزار شود، باید اثرگذاری و ماندگاری لازم را نیز داشته باشد.

 

حجت الاسلام افتخاری حمایت ادارات و نهادها را یک امر روشن در راستای برگزاری جشن های نیمه شعبان دانست و گفت: ادارات و نهادها می‌توانند برای مخاطبان خاص خود برنامه‌های لازم را در این ایام پیش‌بینی کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار دولت انقلابی باید جشن ها و برنامه های نیمه شعبان در شان این امام بزرگوار برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی و مساجد برنامه های لازم را در این ایام خواهند داشت، گفت: با توجه به اینکه سال های قبل جشن سالانه ای در ایام نیمه شعبان در یاسوج برگزار می شد، ولی این جشن به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشد که در صورت مساعد بودن شرایط، باید تلاش کرد این جشن برگزار شود.

کد خبر 1150066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha