۱۰۰ پروژه بزرگ زیرساختی در وزارت صمت هدف‌گذاری شده است

مشاور وزیر صمت گفت: در ۶ ماهه گذشته ۱۰۰ پروژه در وزارتخانه صمت هدف‌گذاری شده که بخشی از آنها در حال پیگیری و اجرا هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شهاب جنابی مشاور وزیر صمت در مراسم معارفه روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت گستره بسیار وسیعی دارد، اظهار کرد: کردستان در این سه بخش دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است.

 

 

مشاور وزیر صمت گفت: در ۶ ماهه گذشته ۱۰۰ پروژه در وزارتخانه صمت شکل گرفته که ریل‌گذاری است و بسیاری از انها استان‌ها درگیر آن شده‌اند.

 

 

وی عنوان کرد: اجرای این پروژه‌ها در استان‌ها نیازمند همدلی و همکاری است.

 

 

جنابی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با وجود اینکه بسیار فشرده است اما مطالب بسیار ارزشمند و راهبردی داردو باید همه برای تحقق این بیانیه گام برداریم.

 

 

وی افزود: با ورود به استان کردستان، حس شجاعت و مردانگی و غیرت و حس‌های خوب به آدم دست می‌دهد و بنابراین باید از سوی مجموعه‌های ستادی وزارتخانه‌ها به کردستان توجه ویژه‌ای شود که ما در وزارتخانه صمت در خدمت مردم کردستان خواهیم بود.

 

 

مشاور وزیر صمت از تلاش‌های محمد دره‌وزمی رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان قدردانی کرد و افزود: کارهای بسیار ارزشمندی در کردستان شکل گرفته و از ظرفیت‌های ایشان در این بخش‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

 

جنابی تصریح کرد: سرپرست جدید سازمان صمت کردستان هم از نیروهای خوب استان است و جای خوشحالی دارد که این همه حس مثبت نسبت به ایشان وجود دارد.

 

 

وی ادامه داد: چیزی که مهم است اهداف و آرمان‌ها تلاش بیشتری می‌طلبد و نیاز است کارهای مهم دیگری انجام شود.

 

 

رئیس سابق صمت کردستان نیز در این آیین اعلام کرد: کردستان در حوزه معدن ظرفیت خوبی دارد و امسال 700 میلیارد تومان حقوق دولتی معادن کردستان به خزانه دولت واریز شد که این رقم در سال 92 حدود 4.2 میلیارد تومان بوده است.

 

 

محمد دره‌وزمی میزان برق مصرفی بخش صنعت در کردستان را نیز فقط 14 درصد دانست و گفت: این رقم اکنون به 28 درصد رسیده است که بیانگر افزایش فعالیت در این بخش است.

 

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این مراسم افزود: تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری به عنوان سند بالادستی از اولویت‌های کاری بنده خواهد بود.

 

 

بختیار خلیقی اعلام کرد: پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت کار و کرامت، اهداف و برنامه‌های مسئولان خوشفکر استان و بهبود سطح رضایتمندی مردم نیز از دیگر اولویت‌های کاری بنده در این سازمان خواهد بود.



 

کد خبر 1150073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha