عيادت امام جمعه محترم ابوزیدآباد از ناهیان منکر روستای کاغذی

امام جمعه و رئیس ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر ابوزیدآباد به همراه تعدادی از مسئولان و معتمدان محلی از ناهیان منکر روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،  امام جمعه و رئیس ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر ابوزیدآباد به همراه تعدادی از مسئولان و معتمدان محلی از ناهیان منکر روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل عیادت کردند.


در این دیدار که جمعی از مسئولان، روحانیت، پاسداران، بسیجیان، فعالان فرهنگی، مسئولان کانون های فرهنگی و معتمدین محلی حضور داشتند از  «سیدحسن سیدی» و «جعفری» ناهیان منکر روستای کاغذی که اخیرا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، تقدیر شد.

 

 

امام جمعه محترم شهر ابوزیدآباد ضمن بررسی حادثه رخ داده بر پیگیری، دستگیری و مجازات افرادی که در حادثه روستای کاغذی دست داشتند و اقدام به رعب و وحشت بین خانواده ها کردند تاکید کرد.

 

حجت الاسلام سید احمد شاهمیری با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر مسئولین در اجراي درست و قوی قوانین وضع شده و ترویج سنت حسنه امر به معروف خاطر نشان کرد: اصلاح و ایمن سازی جامعه اسلامی نیازمند توجه مردم و مسئولین نسبت به این واجب فراموش شده است.

 

امام جمعه ابوزیدآباد ضمن دلجویی از خانواده این ناهی منکر، برای بهبودی و سلامتی وی دعا کرد./

 

 

کد خبر 1150094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha