پویش «مهدوی» در شیروان اجرا می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان گفت: به مناسبت ولادت امام زمان(عج) پویش مهدوی در این شهرستان اجرا می شود.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت ولادت امام زمان(عج) پویش مهدوی در این شهرستان برگزار می شود که در این راستا 313 پُرس غذای گرم برای نیازمندان طبخ و توزیع خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان خاطرنشان کرد: خیرین و علاقه مندان جهت کمک به این پویش مردمی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037691990099996 به نام مرکز نیکوکاری مسجد مسلم این عقیل(ع) شیروان واریز کنند.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته این کانون جهت کمک به نیازمندان عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و کمک به معیشت اقتصادی نیازمندان در این راستا، بسته های غذایی و بسته های بهداشتی رایگان توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) توزیع شده است.

 

وی در تکمیل اقدامات انجام گرفته به تولید ماسک توسط اهالی مسجد اشاره و اعلام کرد: در طول یکسال گذشته و باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 387 هزار ماسک به ارزش 400 میلیون تومان تولید و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

 

محمدزاده قانعی، همچنین برگزاری برنامه ها و بزرگداشت ها و نیز یادواره شهدا، مراسم جشن های مذهبی و عزاداری ها را با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نیز به این برنامه ها افزود.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1150121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha