مددجویان شماره اشتراک کنتور‌های خود را در سامانه سها ثبت کنند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: مددجویان کمیته امداد استان مرکزی برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتور‌های خود را در سامانه سها ثبت کنند.

 «مجید مومنی» با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان و محرومین و توجه به اقشار کم درآمد به ویژه در این شرایط که ویروس کرونا بسیاری از اقشار را با مشکلات فراوانی روبرو کرد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی با برنامه های حمایتی خود در راستای دستگیری از نیازمندان بسیار کوشا است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران افزود: امید است با این همدلی و همکاری بتوانیم گام های موثری در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان برداریم.


وی با اشاره به اینکه در همین راستا قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد رایگان شد، بیان کرد: مددجویان کمیته امداد استان مرکزی برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتور‌های خود را در سامانه سها ثبت کنند.


وی افزود: مددجویان این نهاد می‌توانند با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.eamdad.ir کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز خود را ثبت کنند تا از طرح بهره مند شوند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : همچنین این خانوار‌ها می‌توانند کد‌های اشتراک را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه سها ثبت شود.


مونی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی علاوه بر اقدامات حمایتی همواره در راستای توانمند سازی مددجویان نیز تلاش می کند.

کد خبر 1150128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha