فیلم «از درد تنیده شده» به جشنواره فیلم تصویر راه یافت

فیلم کوتاه «از درد تنیده شده» به نویسندگی و کارگردانی «دانیال قاسمیان زوارم» از هنرمندان این شهرستان به نوزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تهران راه یافت.

«دانیال قاسمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: جشنواره فیلم تصویر سال، بزرگترین گردهمایی تصویری در ایران است که در مجموع 154 فیلم در بخش آزاد و مسابقه جوانان زیر 25 سال از هنرمندان کشور در این جشنواره پذیرفته شده است.

 

نویسنده و کارگردان شیروانی با بیان اینکه فیلم کوتاه «از درد تنیده شده» به این جشنواره راه یافته است، بیان کرد: این فیلم کوتاه آذرماه امسال به جشنواره بین المللی فیلم پرواز راه یافت که «علی نیازی» رییس انجمن هنرهای نمایشی شیروان و «مرجان رستمیان» از بازیگران این فیلم هستند.

 

قاسمیان عنوان کرد: این فیلم به مدت پنج دقیقه با موضوع «جسم متفاوت باعث عشق متفاوت می شود» با هدف نشان دادن یک بیماری که از لحاظ عرف و فرهنگ شناخته شده نیست با پیش تولید، فیلمبرداری و تدوین سه ماه به طول انجامید.

 

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره‌ جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از ششم تا بیست و ششم اسفندماه ۱۴۰۰ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران و در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: آیین پایانی و اهدای جوایز جوانان زیر ۲۵ سال و نیز معرفی برندگان بخش‌های ویژه نوزدهمین جشن تصویرسال بیستم اسفندماه ۱۴۰۰ خواهد بود.


نمایشگاه بزرگ تصویر سال در همه‌ بخش‌های نمایشگاهی با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با خانه هنرمندان ایران در فروردین ماه ۱۴۰۱ برپا خواهد بود.


به گفته وی امسال نیز با توجه به ادامه شرایط خاص پاندمی کرونا، برگزاری نمایشگاه تصویر سال و نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم تصویر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

 

 

کد خبر 1150161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha