بنگاه های اقتصادی استان کرمان بیش از پنج میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند

بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان؛ رضا فلاح از کمک های میلیاردی بنگاه های اقتصادی به سیل زدگان استان خبر داد و افزود: این کمک ها در راستای مسئولیت های اجتماعی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم در مناطق محروم صورت گرفته است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: این بنگاه ها تا کنون بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به سیل زدگان استان کمک کردند و 42 هزار و 300 نفر از اهالی سیل زده در سراسر استان در سال جاری از کمک های مالی بنگاه های اقتصادی بهره مند شدند. 

 


وی با اشاره به کمک 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی شرکت صنعتی گهر زمین سیرجان افزود: توزیع 4 هزار سبد غذایی و هزینه های درمانی کاروان سلامت توسط این شرکت انجام شده است. 

 

        
فلاح با اشاره به کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی شرکت مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: اقلام زیستی و معیشتی از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش، موادغذایی، البسه و چادر به خانواده های آسیب دیده و متاثر از سیل توسط این شرکت اهدا شده است. 

 

وی تصریح کرد: شرکت های عمران کلوت، آب زمزم، لبنیات پاک، اروند چرخ، کرمان موکت در استان کرمان و بانک پاسارگاد تهران با کمک هزینه های نقدی و غیرنقدی جمعیت هلال احمر را در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان از سیل همراهی کردند.

کد خبر 1150262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha