توئیت اسلام هراسانه حزب حاکم هند،گامی دیگر در مسیر نسل کشی مسلمانان است

شورای روابط آمریکایی-اسلامی توئیت اسلام هراسانه یکی از شاخه های حزب حاکم بهاراتیا جاناتا در هند را «گامی دیگر در مسیر نسل کشی» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « cair»،شورای روابط آمریکایی-اسلامی ، بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا ، توئیت اسلام هراسانه یکی از شاخه های حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (BJP) در هند را «گامی دیگر در مسیر نسل کشی» توصیف کرد.توئیت 

توییت گجرات بی‌جی‌پی که پس از انتشار  توسط توییتر حذف شد، به دار آویختن عمومی گروهی از مسلمانان با پوشش اسلامی را به تصویر کشیده بود.

نهاد عوض، مدیر اجرایی ملی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفت: این پیام اسلام هراسانه از یک گزارش رسمی از حزب حاکم هند تنها گام دیگری در مسیر نسل کشی اقلیت مسلمان هندی است.

وی افزود: دولت بایدن و جامعه بین المللی باید بیدار شوند و در نهایت به ترویج رسمی نفرت، تبعیض و خشونتی که مسلمانان هند با آن روبه رو هستند، بپردازند.

عوض تصریح کرد که هفته گذشته شورای روابط اسلامی-آمریکایی تفسیری در مورد افزایش اسلام هراسی در هند منتشر کرد.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی همچنین اخیراً از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا خواست تا به ممنوعیت حجاب یا حجاب اسلامی برای دختران مسلمان در مدارس دولتی در ایالت کارناتاکا هند رسیدگی کند.

ماموریت شورای روابط اسلامی-آمریکایی حفاظت از حقوق مدنی، تقویت درک اسلام، ترویج عدالت و توانمندسازی مسلمانان آمریکایی است.

کد خبر 1150310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha