تحقق شعار رونق تولید رویکرد محوری بانک کشاورزی است

جهانی گفت: تحقق رونق تولید، تامین امنیت غذایی و مشاوره در بحث توسعه بخش کشاورزی و اشتغال معیشت کشاورزان از برنامه های مهم بانک کشاورزی است.

«علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از همان ابتدای سال برنامه های مدونی با هدف تحقق رونق تولید، تامین امنیت غذایی و مشاوره در بحث توسعه بخش کشاورزی و اشتغال معیشت کشاورزان تنظیم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ایفای نقش در بحث تولید، توسعه پایدار بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی از استراتژیک های مهم بانک کشاورزی است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان با اشاره به تعداد تسهیلات  پرداخت شده در حوزه توسعه پایداردر بخش کشاورزی استان، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری معادل پنج میلیارد و 459 فقره و بالغ بر 2 هزار و 865 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه توسعه کشاورزی استان پرداخت شده است.

 

وی ابراز کرد:90 درصد این تسهیلات در حوزه بخش کشاورزی مصرف و سرمایه گذاری شده است و در کنار این تسهیلات مشاوره تخصصی به کشاورزان ارائه شده است.

 

جهانی بیان کرد: همچنین623 فقره از این تسهیلات به مبلغ 391 میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

وی افزود:  293 مورد از تسهیلات قرض الحسنه شامل تسهیلات ازدواج بوده است و بالغ بر 151 میلیارد ریال در حوزه تسهیلات ازدواج ارائه شده است.

کد خبر 1150315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha