مدیریت شهری برای عمل به تعهدات خود تلاش می کند

موحدیان گفت:مدیون تلاش‌های جامعه مهندسی هستیم و وظیفه ما است که نسبت به این عزیزان، ادای احترام خاصی داشته باشیم، برخی از مهندسان هم مطالباتی از شهرداری دارند که مدیریت شهری پیوسته در تلاش است که هرچه سریعتر به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۲ اسفند) در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد ضمن گرامیداشت روز «وکیل مدافع»، اظهارکرد: وکلاء به واسطه کمک کردن به قاضی در تشخیص حق، رسالت بسیار سنگینی را عهده‌دار هستند و برای همه آنها آرزوی توفیق داریم.

 

رئیس شورای شهر مشهد در اسفندماه، شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و نظام اسلامی شدند، گفت: در این ماه، چهره‌های سرشناس و دلاوری چون حمید و مهدی باکری، حسین خرازی، امیر حاج‌امینی، ابراهیم همت، عبدالحسین برونسی و عباس کریمی جان شیرین خود را فدا کردند و شایسته است که یاد و خاطره این اسوه‌های مقاومت را گرامی بداریم.

 

موحدیان ضمن تبریک روز «مهندس»، افزود: بار اصلی امور کارشناسی شهرداری و مدیریت شهری به دوش قشر مهندسان است؛ مدیون تلاش‌های جامعه مهندسی هستیم و وظیفه ماست که نسبت به این عزیزان، ادای احترام خاصی داشته باشیم، برخی از مهندسان هم مطالباتی از شهرداری دارند که مدیریت شهری پیوسته در تلاش است که هرچه سریعتر به تعهدات خود عمل کند.

 

وی با اشاره به اینکه ۳ اسفندماه سالروز کودتای انگلیسی خیانت‌بار که منتج به روی کار آمدن «رضاخان» و شکلگیری سلطنت منحوس پهلوی است، اظهارکرد: این کودتا سبب تشکیل حکومتی شد که نیم قرن کشور را به قهقرا برد و زمینه‌ساز حضور انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها شد.

 

رئیس شورای شهر گفت: پس از این کودتا، شرایط به نحوی رقم خورد که افراد دون‌پایه آمریکایی برای بزرگان کشور تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری می‌کردند و کوچکترین مسائل هم بدون هماهنگی و اجازه آنها انجام نمی‌شد.

 

موحدیان با بیان اینکه «استقلال» یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده و تمام کشورها و ملل دنیا این نظام مقدس را به رسمیت می‌شناسند، افزود: امروز به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران به کشوری تبدیل شده که در مقابل ۶ کشور ایستادگی کرده و این مقاومت جز به برکت خون شهدا نیست.

 

وی به بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش کمیسیون‌های شورای شهر، لایحه بودجه سال آینده در موعد مقرر به تصویب برسد و به شهرداری ابلاغ شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در موضوع بودجه سال آینده باید با دقت بیشتری از سوی شهرداری پیگیری شود، تصریح کرد: همین عدم اطلاع‌رسانی مناسب سبب شده که فضاسازی‌هایی به غلط، نسبت به این مهم و بحث عوارض شاهد باشیم.

 

کد خبر 1150320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha