رسانه باید در مسیر حل مشکلات و رفع موانع از زندگی مردم نقش آفرینی کند

فائزی گفت: رسانه باید جریان ساز بوده و باید حل مسئله و مشکل کند، رسانه باید مانع را از مسیر زندگی مردم و زیست بوم پیرامون بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدحسین فائزی» در نشست با مدیران خبرگزاری ها در قزوین که امروز (دوشنبه ۲ اسفند) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: رسانه باید جریان ساز بوده و باید حل مسئله و مشکل کند، رسانه باید مانع را از مسیر زندگی مردم و زیست بوم پیرامون بردارد و تا رسانه حرفه ای نباشد، نمی تواند جریان ساز باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: رسانه ای که مشکل مهرگان، محمدیه، آبیک، تاکستان و آوج را نمی بیند، برای چه زنده است و آن خبرنگار و مدیرمسئول رسانه چگونه می تواند در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشد.

 

وی خطاب به خبرنگاران عنوان کرد: رسانه ها باید ایستاده و مسائل را حل کنند، دوره چپ و راست گذشته است و موضوع در واقع منافع ملی، منافع مردم، کیفیت زندگی مردم و خدمات رسانی به آنها و خوب کردن حال مردم است، بنابراین سهم خود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این حوزه و برای رفع مشکلات تعیین کنید.

 

فائزی افزود: ما از رسانه هایی که در رفع مشکلات اثرگذار باشند، حمایت می کنیم، ما حاضر هستیم در بُعد آموزش خبرنگاران هزینه کرده تا اساتید کشوری، مطالبه گری صحیح و آموزش را به خبرنگاران استان داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: ما فصول مشترکی داریم نظیر امنیت ملی، رفاه مردم و بهبود کیفیت زندگی که رسانه ها می توانند به دور از دعواهای سیاسی روی این موارد تمرکز داشته باشند.  

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: ما از شما فعالان عرصه رسانه می خواهیم بیان کنید سهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتقا سطح رسانه، مطالبه گری روشنگرانه و امیدبخش، سازندگی استان و بهبود زندگی مردم و همچنین نسبت ما با رسانه چیست و ما حاضر هستیم با همفکری شما تمام قد در این مسیر قدم برداریم و این مسیر هزینه هایی دارد که حاضر هستیم این هزینه را بپردازیم.

 

کد خبر 1150384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha