امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان برای ایران اسلامی اساس جهاد تبیین است

سردار کریمی گفت: امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان برای ایران اسلامی اساس جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ترویح آن در جامعه را ضروری دانست و گفت: جهاد تبیین یکی از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب اسلامی است که همگان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید فراوان دارند، افزود: ایشان در بیانیه گام دوم، مسیر را برای حرکت شتابنده مشخص کرده اند و وظیفه همگان حرکت در این مسیر است.

وی به نقش مهم جوانان و نوجوانان در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: در گام دوم انقلاب،این جبهه نیز نیازمند نقش آفرینی جوانان است و باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان شجاعانه و به موقع عمل کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه امروز میدان جهاد تبیین به جوانانی با انگیزه و با اراده نیاز دارد، خاطر نشان کرد: اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است.

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری کنگره اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در طی ۴ سال گذشته به برکت کنگره شهدای استان اجرایی شده است و امروز روحیه جهاد باید در حوزه تولید محتوا و تبیین محقق شود.

فعالیت در حوزه دفاع مقدس تقویت کننده فرهنگ ایستادگی و مقاومت است


در ادامه این نشست سرهنگ «غلامرضا کریمی» نیز با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت باید همواره در جامعه ساری و جاری باشد گفت: دفاع مقدس به عنوان حلال مشکلات کشور از استواری و محکمی برخوردار است و مملو از حماسه های بزرگ ملت ایران می باشد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نماد وحدت و انسجام ملت بود، افزود: امروز فعالیت های حوزه دفاع مقدس باید نماد وحدت و همبستگی باشند.


وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان مرکزی با برگزاری کنگره شهدا و وحدت همه جانبه ای که رقم خورد نمودی از فرهنگ دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است، بیان کرد: فعالیت های دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در جامعه تقویت می کند.


این مقام مسئول جهاد تبیین را بهترین روش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اضافه کرد: یکی از مهمترین ابزارهای تحقق جهاد تبیین هنر و رسانه است و باید سبک و زندگی شهدا از طریق زبان هنر خلاقانه به نسل جوان منتقل شود.

سرهنگ کریمی به برگزاری ۱۹ اجلاسیه تخصصی در جریان برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی  اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه هافرصتی مناسب برای تبیین نقش اقشار در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اختیار قرار داد و امروز با توجه به نقش مهم تعاون در دفاع مقدس، اجلاسیه ایثارگران تعاون در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 1150494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha