آغاز چهارمین برنامه (مصابيح العطاء) جهت ایجاد فضای امن برای کودکان بی سرپرست

مركز (رحماءُ بينَهُم) وابسته به آستان قدس عباسی چهارمین برنامه مصابيح العطا را برای گروهی از کودکان بی‌سرپرست آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، امير حسين، مدیرکل مركز (رحماءُ بينَهُم) وابسته به آستان قدس عباسی به شبکه الكفيل گفت، برنامه مصابيح العطا یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که این مرکز برگزار می کند و طبق برنامه ویژه‌ای است که مجموعه کاملی از اقدامات مادی و معنوی را در بر می‌گیرد که هدف آن رشد فکری و رفتاری و بازتولید شخصیت درونی و بیرونی گروه مورد هدف است.

وی توضیح داد، ایده این برنامه افزایش نکات مثبت و ایجاد راهکارهای مناسب و مفید با استفاده از روش های علمی جدید برای امور منفی است که آنها را در نیمه اول سال تحصیلی جاری شاهد بودیم تا این کودکان در نیمه دوم سال تحصیلی دارای آمادگی و جدیت بیشتری باشند.

حسن گفت، برنامه مصابيح العطا متشکل از مجموعه ای از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی، سرگرمی و امور کلی است که موجب ایجاد بارقه امید در این گروه و تغییر تصویر منفی آنها از جامعه با تغییر مفاهیم اشتباه و ایجاد ارزش های اصيل نزد آنهاست.


وی گفت: همچنین هدف ما از این برنامه آشنا کردن شرکت کنندگان با ظرفیت ها، توانمندی ها و استعدادهای نهفته خود و ایجاد مکانیزمی برای فراهم نمودن وسایل ضروری و فضای مناسب برای رشد ظرفیتها در آینده است.

کد خبر 1150508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha