دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل را در ایام تعطیلات نوروز داشته باشند

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه امسال برنامه های استقبال از بهار باید به خوبی پیش بینی و اجرا شود، تأکید کرد: ادارات و دستگاه های خدمات رسان باید آمادگی کامل را در ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «دولت اسماعیل زاده» امروز سه شنبه (سوم اسفندماه) در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان شیروان اظهارکرد: امسال باید برنامه های استقبال از بهار به خوبی پیش بینی و اجرا شود تا با گذر هر مسافر و زائر، خاطره ای خوب از این شهر برایش ماندگار شود.

 

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه ادارات و دستگاه های خدمات رسان باید آمادگی کامل را در ایام تعطیلات نوروز داشته باشند، عنوان کرد: بسیاری از برنامه های  نوروزی شهرستان بعد از مصوبه ستاد ملی کرونا و شرایط و رنگ‌بندی در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

 

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه کمیته های ستاد امروز مشخص و وظایف آنها ابلاغ خواهد شد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت فضای مجازی باید بهترین استفاده را در جهت معرفی قابلیت های مختلف شیروان کرد.

 

در پایان این جلسه هر کدام از دستگاه های اجرایی و عضو ستاد خدمات سفر به ارائه گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته پرداختند.

 

کد خبر 1150552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha