۷۴ ویژه برنامه با عنوان مهدویت از صدا وسیمای خراسان جنوبی پخش می شود

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۴ عنوان ویژه برنامه مهدویت از صدا و سیمای خاوران پخش خواهد شد، گفت: ۳۳ عنوان برنامه در صدا و ۴۱ عنوان برنامه در سیمای خراسان جنوبی تولید شده و آماده پخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علیرضا آئینه دار» امروز (3 اسفند) در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی بنیاد مهدویت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: حدود یک ماه است که جلسات مختلفی در این خصوص در صدا و سیما برگزار شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه 74 عنوان ویژه برنامه مهدویت از صدا و سیمای خاوران پخش خواهد شد، افزود: 33 عنوان برنامه در صدا، 41 عنوان برنامه در سیمای خراسان جنوبی و 30 عنوان نماهنگ با موضوع مهدویت تولید شده و آماده پخش است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در فضای مجازی در زمینه اجرای برنامه های مختلفی از جمله پویش «سراج» صدا و سیمای خراسان جنوبی همکاری خواهد داشت و پویش ها و جشن های مردمی نیز امسال توسط صدا و سیمای خاوران منعکس خواهد شد.

 

آئینه دار ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش عمده ای از فعالیت ها بر عهده صدا و سیما قرار دارد و در این راستا آمادگی لازم با تمامی نهادها برای ترویج فرهنگ مهدویت و رفع شبهات موجود در این زمینه داریم.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پایان گفت: هر گونه تصمیم مدنظر سایر مسئولان فرهنگی استان را در جهت این موضوع در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 1150620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha