از اجرای پویش «چله مهدویت» تا برپایی کارگاه موعودشناسی در دانشگاه های خراسان جنوبی

حجت الاسلام حجازیان گفت: به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان برنامه های مختلفی از جمله پویش «چله مهدویت»، برپایی کارگاه موعودشناسی، جشن های ایام نیمه شعبان و مسابقات کتابخوانی در دستور کار دانشگاه های خراسان جنوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «مرتضی حجازیان» امروز (3 اسفند) در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی بنیاد مهدویت استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در دانشگاه های خراسان جنوبی جلسات هم اندیشی مختلفی با اساتید در خصوص مهدویت برگزار خواهد شد.

 

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: دبیرخانه مهدویت در دانشگاه های آزاد استان به مناسبت ترویج مهدویت راه اندازی شده است.

 

وی به اجرای پویش «چله مهدویت» اشاره کرد و گفت: این پویش در تمامی دانشگاه های خراسان جنوبی در حال برگزاری است و به موضوعات مختلفی از جمله مهدویت در نهج البلاغه و کلام مقام معظم رهبری می پردازند.

 

حجت الاسلام حجازیان ادامه داد: بحث تولید محتوای مهدوی در دستور کار انجمن های دانشجویی قرار دارد و برگزاری مسابقات کتابخوانی مختلف از جمله «اختران هدایت» از دیگر برنامه های بزرگداشت این ایام است.

 

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی در پایان گفت: برپایی کارگاه موعودشناسی و جشن های ایام نیمه شعبان به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1150651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha