فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان اردبیل در کشور بی‌نظیر است

براتی گفت: فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان اردبیل در کشور بی نظیر است و تاکنون توانسته اند افتخارات بزرگی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «حسین براتی» امروز (3 اسفندماه) در آئین تکریم و معارفه مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن بیضای کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: فعالیت های شاخص کانون های مساجد استان اردبیل هم رده با استان های دیگر در رویداد ملی «فهما» است و حقاً و انصافاً این برنامه در کشور جلوه های خاص دارد.

 

مدیر کل امور استان ها و مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد نسبت به فعالیت های فرهنگی اهتمام ویژه دارند و تاکنون توانستند خود را جزو سه استان برتر کشور معرفی کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان اردبیل در کشور بی نظیر است و تاکنون توانسته اند افتخارات بزرگی را کسب کنند.

 

براتی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد باید به صورت لجستیکی حمایت و پشتیبانی شوند تا نقش آفرینی کانون ها در محله افزایش یابد و فرهنگی عمومی جامعه را رو به ارتقا پیش رود.

 

مدیر کل امور استان ها و مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما افزود: فعالان کانون های مساجد همیشه توانسته از کمک های مالی دستگاه های اجرایی برای فعالیت های فرهنگی بهره مند شوند و از فرصت های خیرین برای افزایش ارتقا این برنامه های فرهنگی نیز بهره مند شده اند.

 

در ادامه این جلسه، «نادر سقاء» ضمن تقدیر و تشکر از همراهی فعالان کانون های مساجد در یک دهه خدمت ایشان، اظهار داشت: همه فعالان کانون های مساجد در طی یک دهه خدمت توانستند همدلی و همکاری زیادی برای پیشبرد اهداف داشته اند و هم اکنون جزو استان های برتر کشور هستیم.

 

مسئول سابق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: استفاده از توانمندی های شورای فرهنگی روستا، کمبود تجهیزات و امکانات فرهنگی در کانون ها و ایجاد ظرفیت های اماکن فرهنگی در داخل مساجد از جمله مشکلات کانون های مساجد است.

 

 

 

 

کد خبر 1150664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha