کیفیت نان در زیرکوه پایین است

غیرتی با بیان اینکه کیفیت نان در شهرستان زیرکوه پایین است، گفت: به سه موضوع کیفیت نان، بهداشت و توزیع عادلانه آرد باید توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه کمیسیون تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان شهرستان زیرکوه امروز (3 اسفند) به ریاست سرپرست فرمانداری زیرکوه و با حضور مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی برگزار شد.

 

«محمدرضا غیرتی» سرپرست فرمانداری زیرکوه در ابتدا این جلسه اظهار داشت: کیفیت نان در شهرستان زیرکوه پایین است و این موضوع به دغدغه مردم در شهرستان تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه سه موضوع کیفیت نان، بهداشت و توزیع عادلانه آرد بسیار مهم و حایز اهمیت است، افزود: تمام دستگاه های مرتبط موظف هستند در خصوص این موضوعات در قدم اول نظارت را به طور ویژه پیگیری کنند و در قدم بعد آسیب شناسی دقیقی در این خصوص داشته باشند و در جلسه بعد ارائه کنند.

 

سرپرست فرمانداری زیرکوه با اشاره به تخلفات بعضی از نانوایی ها گفت: در صورت مشاهده تخلف، بر اساس قوانین با نانوایی برخورد و در صورت تکرار سلب امتیاز می شوند و در کنار این به نانوایی های وظیفه شناس که نان با کیفیتی به مردم تحویل می دهند تشویق شوند.

 

غیرتی در خصوص تنظیم بازار و قیمت کالاها در شهرستان زیرکوه گفت: شهرستان زیرکوه با توجه به محدود بودن بازار، با نظارت مستمر می توان تخلفات این حوزه را کم کرد.

 

وی در پایان گفت: دستگاه های مرتبط در خصوص بازار میوه عید و مایحتاج ایام عید و ماه مبارک رمضان توجه ویژه و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

کد خبر 1150707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha