هیج مانع و بن بستی در راستای خدمت به مردم پذیرفتنی نیست

معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این وزارت هیچ مانع و بن بستنی را در ادارات زیرمجموعه در راستای خدمت به مردم نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود کریمی‌بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم معارفه سه مدیر زیر مجموعه این وزارتخانه در سنندج اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت مردم است و در هر جایگاهی در این وزارنخانه باشیم خود را خادم مردم می‌دانیم.

 

وی افزود: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ مانع و بن‌بستی را در ادارات زیرمجموعه در راستای خدمت به مردم نمی‌پذیریم و قطعا با روش‌های مختلف موانع موجود را می‌توان برداشت.

 

 

کریمی دولت سیزدهم را دولت تحول خواند و بیان کرد: تحول به معنای انجام کارهایی است که مردم فکر می‌کنند نمی‌شود.

 

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازخواست از مسئولان در روز قیامت، پذیرش مسئولیت را مستلزم پاسخگویی در قبال حق‌الناس عنوان کرد.

 

 

معاون اشتغال و کارآفرینی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و تنها عنصری که موجب پذیزش مسئولیت در دولت اسلامی می‌شود، احساس تکلیف است.

 

 

وی از کردستان به عنوان نماد وحدت در ایران یاد کرد و گفت: 40 سال است مردم شیعه و سنی در این استان با وجود تمام تلاش‌های دشمنان با وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند.

 

 

در این مراسم از زحمات سید جمیل احمدی مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای قدردانی و فردین وکیلی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

در ادامه احمد توانا به عنوان مدیر بیمه عشایر و روستائیان استان معرفی و از زحمات جبار احمدپور قدردانی شد.

 

همچنین فرزاد پیشکاری بعنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان معرفی و از زحمات برهان صلواتی قدردانی شد.

 

کد خبر 1150805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha