برنامه های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در زنجان اعلام شد

اسماعیلی با تشریح برنامه های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در استان زنجان گفت: نشست هایی با موضوع امور تربیتی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: خیرین حوزه فرهنگی و شرکای تربیتی حرکت ارزشمندی است که به جایگاه امور تربیتی غنی می بخشد.

 

علی اسماعیلی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران حوزه امور تربیتی استان که در سال های گذشته جان خود را در راه این حوزه فدا کرده اند ابراز داشت: در بحث امور تربیتی نباید خانواده ها را فراموش کرد و توجه و تمرکز اصلی ما باید به خانواده ها معطوف باشد و کارگاه های آموزشی برای آنان در نظر گرفته شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: باید بیش از پیش در راستای توسعه روابط بین مربیان و دانش آموزان در سطح مدارس گام برداریم .

 

این مسئول با تشریح برنامه های هفته تربیت اسلامی گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان،  برگزاری برنامه های سخنرانی در حوزه امور تربیتی با حضور اساتید برجسته کشوری ، برگزاری مراسم استانی با حضور مسئولان ارشد استان و حضور متولیان امور تربیتی در  برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از جمله مهمترین برنامه های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی استان خواهد بود .

کد خبر 1150836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha