احداث مدرسه و مسجد در شهرک های مسکن مهر تسریع شود/ضروت توجه به توسعه مسکن سازی

محمدی کیا به وجود سه شهرک مسکن مهر در تیران و کرون اشاره کرد و گفت: احداث مدرسه و مسجد در شهرک های مسکن مهر تسریع شود.

«علی محمدی کیا« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به ضرورت تامین نیازهای اساسی مناطق مختلف سکونتی مردم اظهارداشت: شهرک های مسکن از جمله مناطقی هستند که خدمات روبنایی برای آن ها باید توسعه پیدا کند.

فرماندار تیران و کرون افزود: سه شهرک مسکن مهر در این شهرستان وجود دارد که احداث مدرسه و مسجد در آن مناطق ضرورت دارد که کلنگ زنی مسجد و مدرسه در شهرک بهارستان انجام شده و خیرین هم در احداث مدارس در این مناطق پیشگام شده اند.

 

وی ادامه داد: در صورتی که شهرک های مسکن مهر در نزدیکی شهر و امکانات فرهنگی و آموزشی قرار داشته باشند از امکانات مشترک استفاده خواهند کرد و در غیر این صورت باید امکانات روبنایی و زیربنایی ارائه شود.

محمدی کیا یادآورشد: احداث کلانتری در این مناطق هم با همکاری مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان و راه و شهرسازی در حال پیگیری است که اجرایی شود.

 

*ضروت توجه به توسعه مسکن سازی

 

وی به دغدغه دولت برای تامین مسکن جوانان و اقشار فاقد خانه اشاره کرد و اذعان داشت: نباید این نیاز مهم مورد بی توجهی و یا رفع تلکیف اداری قرار بگیرد بلکه هم افزایی برای توسعه مسکن سازی نیاز است.

 

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در تیران پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: از مراجع استانی و سازمان ملی زمین احداث مسکن و اجرای این طرح در شهرهای رضوانشهر و عسگران هم برای

سکونت محلی و جلوگیری از مهاجرت پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون چهار هزار نفر درخواست مسکن را در سامانه نهضت ملی ثبت کرده اند تا اداره کل راه و شهرسازی این تقاضا را بررسی و امکان احداث هم برای افراد واجد شرایط فراهم است.

کد خبر 1150908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha