معرفی سیره عملی آیت الله کوهستانی(ره) یکی از وظایف مهم متولیان فرهنگی و دینی است

فلاح گفت: شناساندن شیوه زندگی عالمانی همچون آیت الله کوهستانی(ره) یکی از وظایف مهم متولیان فرهنگی و دینی است و در این راستا به عنوان دستگاه متولی فرهنگی با تمام توان پای کار هستیم.

«مسعود فلاح » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: جلسه بررسی برگزاری کنگره ملی آیت الله کوهستانی(ره) در دفتر امام جمعه با حضور امام جمعه بهشهر، فرماندار بهشهر و اعضای کنگره برگزار شد و چگونگی برگزاری مراسم بررسی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: آیت الله کوهستانی(ره) شخصیت بی نظیر علمی و دینی است که شناساندن این ضخصیت به مردم و جامعه و شیوه زندگی این مرد بزرگ و عالمان دینی از وظایف مهم ما در دستگاههای فرهنگی و دینی است.

 

وی خاطر نشان کرد:جلسات متعددی با اثرگذاران در این بخش انجام شده است و سال آینده کنگره ملی آیت الله کوهستانی(ره) برگزار خواهد شد و تلاش داریم تا کنگره ای در شان این عالم ربانی برگزار شود.

فلاح گفت: شناساندن شیوه زندگی عالمانی همچون آیت الله کوهستانی(ره) یکی از وظایف مهم متولیان فرهنگی و دینی است و در این راستا به عنوان دستگاه متولی فرهنگی با تمام توان پای کار هستیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: در این جلسه هم در مورد تعیین تکلیف مقالات رسیده و بررسی مقالاتی که با افراد عقد قرار داد شده است؛ پیگیری و ارائه راهکار  تامین منابع مالی برای برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی همفکری و هم اندیشی شد.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شد تا  برگزاری جلسه استانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و دستگاههای عضو در دستور کار قرار گرفته و جلسات مستمر تا برگزاری قطعی همایش در دفتر امام جمعه بهشهر برگزار شود.

 

به گزارش شبستان، آیت الله محمد کوهستانی مازندرانی، از علمای برجسته مازندران، فقیه بزرگ، حکیم فرزانه و عارف وارسته‌ای بود که سراسر عمر با برکتش را در مسیر تهذیب و تزکیه نفس سپری کرد و با تأسیس حوزه علوم دینی شاگردان بسیاری تربیت کرد که هرکدام امروز در جایگاه های مختلف کشوری و لشگری سکان دار هستند.

کد خبر 1150923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha