مسابقات فرهنگی اجتماعی در خوزستان برگزار می شود

حجت الاسلام احمدی گفت: به مناسبت ایام شعبانیه سلسله مسابقات فرهنگی و هنری در سطح استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می شود.

«حجت الاسلام حسن احمدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت ایام شعبانیه سلسله مسابقات فرهنگی و هنری در سطح استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر موسسه فرهنگی محبان اهل بیت(ع) افزود: این موسسه در تلاش است تا با جدیدترین روش های ممکن بتواند راه های نفوذ دشمنان در بحث فرهنگ را محدود کند؛ امروزه باید به صراحت عنوان کرد بیترین ضربه ممکن از بحث فرهنگی وارد کشور می شود.

 

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی این موسسه تقویت و توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی است اضافه کرد: در حال طراحی مسابقات فرهنگی هستیم که موضوعات گوناگونی را در بر دارد که می توان به خانواده، اخلاق، جامعه، دین و... اشاره کرد، این مسابقات با روش های مختلف و ویژه گروه های سنی گوناگون برگزار می شود.

 

حجت الاسلام احمدی با اعلام اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقات می توانند با عضویت  در شبکه اطلاع رسانی این نحوه حضور و شرکت در این مسابقات را دریافت کنند ادامه داد: جوایز بسیار ویژه جهت برترین های این مسابقات در نظر گرفته شده که بخشی از این جوایز سفرهای زیارتی به مکان های مقدس کشور است.

 

مدیر موسسه فرهنگی محبان اهل بیت(ع) یاد آور شد: سولات این مسابقات از کتاب های استاد مطهری و همچنین علامه املی تدوین شده است که با این روش تلاش می شود فرهنگ کتابخوانی بیشتر ترویج شود.

 

کد خبر 1150982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha