اجرای صحیح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اعطای امید و آگاهی به جوانان

شاه حسینی، گفت: اجرای صحیح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اعطای امید و آگاهی به جوانان، احترام گذاشتن به اندیشه و تلاش جوانان و بکارگیری آنهادر بدنه نیروی انتظامی است.

نوذر شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت :اگر به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است توجه کنید، نکات بسیار مهمی درون آن نهفته است.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب افزود : شاه بیت این بیانیه به نقش جوانان در تمدن سازی نوین اسلامی اشاره می‌کند؛ مقام معظم رهبری می فرماید: نسل جوان مومن، دانا و پرانگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشند؛ سه صفتی که برای جوان به کاربرده شده بسیار قابل توجه است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در حالی قدم به دهه پنجم حیات خود گذاشت که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه‌ای تحت عنوان «بیانیه گام دوم» در مقام تبیین معارف انقلاب برآمدند ورهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن بر شمردن دستاوردهایِ مسیر طی شده در گام اولِ انقلاب، به بیان مهم‌ترین باید و نبایدهای پیش رو پرداخته‌ و نقشه راه را در گامِ دوم برای رسیدن به اهداف متعالی تحت عنوان الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی ترسیم کرده‌اند.

 

 

شاه حسینی  تصریح کرد : نکته راهبردی این بیانیه، اشاره به دوره‌ای تاریخی است که نقش‌آفرینان آن نسل جدید انقلاب یعنی جوانان با نگاه انقلابی و روحیه‌ی جهادی هستند و  مقام معظم رهبری پیرامون نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم و پیمودن ادامه مسیر افتخار‌آمیز به سوی آرمان‌های بلند، به بررسی نگاهِ نیروی انتظامی (به‌عنوان سازمانی مهم و راهبردی که بر اساس قانون اساسی حفظ نظم و امنیت مردم در تمام ابعاد آن را برعهده دارد) به مأموریت راهبردی جوانان در تحقق بیانیه گام دوم پرداختند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب  اظهار کرد:  نتایج به‌دست آمده حاکی از آن است که نیروی انتظامی با درک نکته راهبردی جوانان در تحقق بیانیه گام دوم، در دست‌یابی به نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی از جوانان مستعد و کارآمد خود استفاده می کند.

کد خبر 1151002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha