اعضای کانون فرهنگی هنری بقیع به دیدار خانواده شهید توفیقی رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیع گفت: روحانی مسجد و تعدادی از هیئت امنا به همراه اعضای کانون فرهنگی هنری بقیع برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا به دیدار خانواده شهید توفیقی رفتند.

«علی توفیقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: روحانی مسجد و تعدادی از هیئت امنا به همراه اعضای کانون فرهنگی هنری بقیع برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا به دیدار خانواده شهید توفیقی رفتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیع تصریح کرد: در این دیدار با حضور اعضای کانون از فداکاری و رشادت های خانواده شهید توفیقی تکریم و تجلیل شد.

 

وی با اشاره به اینکه نسل امروز باید با آرمان های شهدا آشنا شوند، اظهار داشت: خانواده شهدا الگوی بزرگی در صبر و ایثار برای نسل جوان هستند.

 

توفیقی خاطر نشان کرد: در این دیدار اعضای کانون با قرائت دعای فرج برای تعجیل در ظهور منجی عالم حضرت مهدی (عج) و فاتحه به روح پرفتوح شهدا یاد آنها را گرامی داشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیع افزود: این مراسم معنوی به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود برگزار شد.

 

توفیقی تاکید کرد: چنین برنامه های می تواند زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری باشد.

 

کد خبر 1151009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha