خلبانان نیروی هوایی همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستند

امیر خلبان واحدی گفت: همه ما خلبانان می دانیم لباس خلبانی ما کفن ماست و پا پس نمی کشیم و به مردم ثابت می کنیم که همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر خلبان «حمید واحدی»، امروز (چهارشنبه 4 اسفند) در مراسم تشییع خلبان سرهنگ شهید «صادق فلاحی» که در پایگاه «شهید عباس دوران» شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهادت 2 تن از شهیدان را به نیروی هوایی تسلیت می گویم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری این مطلب که شهید فلاحی یکی از استادان خلبان F5 بود، افزود:او یکی از مومن ترین خلبانان ما بود و از ابتدای ورود به نیروی هوایی که درجه ستوانی داشت من او را از ابتدای ورود شهید بابایی زنده صدا می زدم.

وی با اشاره به اینکه وی مرد و یک خلبان مومن بود که به تمام مسائل شرعی توجه و آنها را رعایت می کرد و انسان یک غیور بود، تاکید کرد: همه ما خلبانان می دانیم لباس خلبانی ما کفن ماست و پا پس نمی کشیم و به مردم ثابت می کنیم که همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستیم.

امیر واحدی با یادآوری این مطلب که نیروی هوایی و خلبانان پا به رکاب و آماده اجرای فرمان فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) هستند، افزود: این شهید عزیز روحیات و منش خاصی داشت و بسیار مخلص بود و جای او خالی است و با رشادت فعالیت می کرد و تمام وجود این شهدا برای این مردم آماده جانفشانی هستند.

خلبان «داریوش سلیمانی»، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با خیر مقدم به حاضران در مراسم و خانواده شهید فلاحی و پرسنل غیور پایگاه «شهید دوران»، ضمن اشاره به رشادت های این 2 شهید گفت: حضور فرمانده ارتش، استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و فرماندهان استانی در این مراسم مایه افتخار است و لازم به ذکر است که یک خلبان شکاری همواره با خطر مواجه است.

جانشین پایگاه هوایی «شهید فکوری» تبریز ادامه داد: شهید «فلاحی» و شهید «حنیفه زاد» سعی کردند تا هواپیما را به آشیانه برگردانند اما وقتی که این اتفاق روی نداد به جای خلوت آن را هدایت کردند تا کمترین خسارت به مردم عادی وارد شود، این در حالی بود که می توانستند از هواپیما خارج شوند و خود را نشان دهند.

کد خبر 1151028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha