محفل انس با قرآن در کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد برگزار شد

سهرابی گفت: محفل انس با قرآن با حضور ایمان آقابابایی نژاد و حجت الله قاسمی قاریان برجسته کشوری و بین المللی توسط کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» در مسجد امام هادی (ع) شهرکرد برگزار شد.

«محمد سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: محفل انس با قرآن با حضور ایمان آقابابایی نژاد و حجت الله قاسمی قاریان برجسته کشوری و بین المللی توسط کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» در مسجد امام هادی (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: حجت الاسلام مصطفی رئیسی نیز در این محفل نورانی آیات قرآن کریم را تفسیر کرد.

 

وی ابراز کرد: این محفل نورانی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عموم مردم به ویژه جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد امام هادی (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

سهرابی گفت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

سهرابی اذعان داشت: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت‌های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: بیشتر برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود تا این فعالیت ها متوقف نشود.

 

کد خبر 1151228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha